معرفی محصولات

نوتروژینا – معرفی بهترین محصولات برند نوتروژینا

نوتروژینا - معرفی بهترین محصولات برند نوتروژینا
نوتروژینا:

مراقبت از پوست و حفظ سلامت آن، همیشه در اولویت شرکت های تولیدکننده لوازم آرایشی و بهداشتی بوده و تولید محصول مناسب در این زمینه از دیرباز وجود داشته و خواهد داشت.

شرکت نوتروژینا (Neutrogena) یکی از برندهایی است که در سال 1930 میلادی، توسط “امانوئل استولاروف” تاسیس شد. یک دهه بعد از آن، برند نوتروژینا (تولید لوازم آرایشی بهداشتی) فعالیت خود را شروع کرد. با گذر زمان نوتروژینا محصولات بیشتری را در عرصه های مختلف زیبایی، پوست و مو تولید کرد و در دهه 1980، با پیوستن به شرکت “جانسون اند جانسون” اعتبار جهانی این برند بیش از قبل شد.

در همین جهت قصد داریم پرطرفدارترین محصولات این شرکت را به شما معرفی کنیم.

ژل شستشوی صورت نوتروژینا Parlama Karsiti:

پاکسازی پوست‌ چرب و مستعد ایجاد آکنه همیشه چالش برانگیز بوده اما برند نوتروژینا در جهت رفع این مشکل، ژل شستشوی صورت لیمو و آلوئه‌ورا با بالاترین کیفیت تولید کرده است. این ژل شستشو، فاقد پارابن و الکل بوده و خاصیت ضدالتهابی و ضدعفونی‌ دارد. همچنین منافذ باز پوستی را بسته و از خشکی پوست شما به خوبی جلوگیری می‌کند. بنابراین علاوه بر پوست‌های چرب و آکنه، برای انواع  پوست‌ نیز یک محصول کاربردی محسوب می‌شود.

تونر پاک کننده نوتروژینا  Siyah Nokta Karsiti:

تونر پاک کننده نوتروژینا فاقد چربی است و یک مکمل مناسب برای پاکسازی و لایه برداری عمیق پوست شما محسوب می‌شود.  این تونر به عمق پوست شما نفوذ کرده و آلودگی‌ها و مواد آرایشی باقی مانده در سطح پوست را از بین می برد. علاوه براین تونر نوتروژینا  Siyah Nokta Karsiti، در از بین بردن “جوش‌های سرسیاه” و  “آبرسانی و متعادل کردن Ph پوست” بسیار موثر عمل می کند.

ژل اسکراب صورت نوتروژینا Parlama Karsiti:

ژل اسکراب و لایه بردار عصاره لیمو نوتروژینا، حاوی ویتامین C بوده و با تحریک کلاژن‌های پوست به تولید سلول‌های جدید کمک می‌کند. این محصول مناسب پوست‌ چرب است و به دلیل داشتن بافت نرم و سبک، باعث بسته شدن منافذ پوستی شما نمی‌شود. از طرفی، هیچگونه ماده شیمیایی و یا پارابن در این محصول وجود ندارد. با مصرف ژل اسکراب صورت نوتروژینا، منافذ پوستی از هرگونه ماده آرایشی، چربی و آلودگی محیطی، پاک می شود و رطوبت مورد نیاز پوست به بهترین شکل تامین می‌شود. فرمولاسیون این محصول به کاهش منافذ باز پوستی، رفع جوش‌های سرسیاه و سرسفید و مات کنندگی پوست‌های چرب نیز کمک می‌کنند.

ژل اسکراب و لایه بردار صورت نوتروژینا Deep Clean:

وجود عصاره نعنا و دانه‌های اسکراب، این ژل را به محصولی خاص برای پاکسازی عمیق پوست شما از چربی‌های اضافه، باقی‌ مانده مواد آرایشی و سلول‌های مرده تبدیل کرده است. ژل اسکراب صورت نوتروژینا برای پوست‌های معمولی و مختلط بسیار ایده‌آل بوده و برای استفاده روزانه پوست شما توصیه می شود. عصاره نعنای موجود در این ژل در درمان آکنه، روشن کنندگی پوست و جوانسازی آن نقش بسزایی خواهد داشت.

ژل میسلار نوتروژینا Soothing Clear حاوی عصاره زردچوبه:

این محصول فاقد چربی بوده و به همین جهت برای پاکسازی پوست‌های مختلط، مستعد جوش و حتی دهیدراته، بسیار عالی عمل می‌کند. زردچوبه در این محصول، دارای خواص آنتی اکسیدانی قوی بوده و به همین دلیل در ضدعفونی کردن و تسکین پوست‌های حاوی آکنه بسیار موثر خواهد بود. با ژل میسلار نوتروژینا می‌توانید به صورت همزمان از ویژگی‌هایی همچون از بین بردن لک‌های پوستی، از بین بردن جوش و آکنه، داشتن پوستی شفاف و شاداب، کوچک شدن منافذ پوستی و از بین رفتن جای جوش بهره مند شوید. همچنین این محصول دارای خاصیت ضد التهابی است و حتی برای پاک کردن آرایش‌های ضدآب نیز بسیار عالی عمل می کند.

فروشگاه دوک آرت یکی از عرضه کنندگان اصلی (پخش عمده و خرده فروشی) محصولات نوتروژینا در کشور می باشد و شما می توانید بدون هیچ گونه دغدغه، خرید این محصولات را انجام دهید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *